من دخترم تو هم پسر باش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دلم نمی خواد بگم نظر یادت نره اگه وقتی داری این وبلاگ و میبینی اگه حتی یکی از این متنها برات قشنگ باشه خودت نظر میزاری لازم نیست قسم بدم. ببین غمگین، ببین دلتنگ دیدارم... ببین خوابم نمی آید، بیدارم... نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو: تورا بیش از همه کس دوست میدارم

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختري از جنس باران... و آدرس gharar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 327
:: کل نظرات : 411

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 2556
:: بازدید سال : 4849
:: بازدید کلی : 69634

RSS

Powered By
loxblog.Com

رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین لحظه زیر باران میمانند

من دخترم تو هم پسر باش
چهار شنبه 6 شهريور 1398 ساعت 12:19 | بازدید : 1800 | نوشته ‌شده به دست دختر باراني | ( نظرات )

من یه دخترم

اگه خودمو لوس نکنم

اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم

اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیونه نشم

اگه از نظر دادنات خوشحال نشم

اگه به خاطر تو به خودم نرسم

اگه سر به سرت نذارم

اگه برات گریه نکنم

اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم

اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی

اگه بهت نگم آقامون

اگه برات مظلوم بازی درنیارم

اگه از سرو کولت نرم بالا

اگه برات عشوه نیام

اگه گوشتو نپیچونم و نگم تو فقط مال منی

اگه ناغافل دستاتو نگیرم

اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم

اگه لج بازی نکنم

اگه ...

اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!

تو عاشق اینی که من یه خانم کامل باشم!خانم تو!

اما!!!

تو پسری!

اگه برام غیرتی نشی

اگه روم حساس نباشی

اگه ته ریش نداشته باشی

اگه باهام مهربون نباشی

اگه بهم اخمای کوچولو نکنی

اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو

اگه دستمو محکم نگیری

اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت

اگه سر به سرم نذاری

اگه قربون صدقم نری

اگه نگرانم نشی

اگه بهم نگی عروسک من

اگه نگی من مهمم که میگم خوبی

اگه...

اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات نمیکنم!من تورو مرد میخوام!مرد من!

پس بیا و مرد باش!

ابرو برندار،دماغت و عمل نکن!

لوس حرف نزن،

من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!

 

من لطافت نگه میدارم تو صلابت

 

تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو

 

بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!

 

من بهترین دختر واسه تو!

 

تو بهترین پسر واسه من!

 

میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد!

 

قبول؟؟

 




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
خشایار در تاریخ : 1392/6/28/4 - - گفته است :
حالا ما مرد هم شدیم!کی میاد واسه ما زنونگی کنه؟؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
علیرضا در تاریخ : 1392/6/26/2 - - گفته است :
سیلام خیییییییییلی قشنگ بودمرسی

<-CommentGAvator->
عشــــــــــق تنهایی در تاریخ : 1392/6/26/2 - - گفته است :
سبلام...
متن زیبایی نوشتی

<-CommentGAvator->
marjan در تاریخ : 1392/6/25/1 - - گفته است :
سکوت

سکوت

بازم سکوت

گاهی یک دنیا حرف داری که نتیجش میشه سکوت!

چون بعضی حرفا زدنی نیست،باید درک بشه!

باید در مرور زمان با اندیشه ات بهشون برسی!

اون حرفا درونشون واقعیت هایی هست که میتونه،

خیلی از چیزهایی که فکر میکنی واقعیت های زندگیت هستن رو زیر سوال ببره!

اون حرفا رنج ها و دردهایی را در خود داره که حقایق زندگی یک انسان هست

و من با هزاران حرفی که توی دلم دارم، خودم رو خیلی خوب درک میکنم!

کاش هرگز خیلی چیزها رو نمیدونستم و نمیفهمیدم

کاش زندگی یک جور دیگه برام معنی داشت

کاش کسی رو داشتم که نگذاره تنها بمونم و در افکارم سرگردون شوم

کاش یک مقدار دلخوشی برام مونده بود تا انگیزه ای داشته باشم برای ادامه دادن

و کاش... کاش ... کاش ...

همیشه کاش ها رو کاشتمو سبز نشد و احمقانه باز هم گفتم کاش...

کاش میفهمیدم بعضی چیزها رو نمیشه تغییر داد!

دلم گرفته،

کاش یک نفر بودو دلگرمم میکرد

<-CommentGAvator->
For ever در تاریخ : 1392/6/24/7 - - گفته است :
Tnx

Khoshmel bod

Be manam
Sar Bezan

<-CommentGAvator->
soheil در تاریخ : 1392/6/24/7 - - گفته است :
salam vebet aliye movafagh bashi man linket kardam age dos dasgti tooham kon mamnon

<-CommentGAvator->
arash در تاریخ : 1392/6/24/7 - - گفته است :
عالي بود

<-CommentGAvator->
Farzad در تاریخ : 1392/6/24/7 - - گفته است :

سلام خسته نباشی وبلاگ بسیار عالی دارید به وبلاگ منم سری بزنی باشه راجب جاستین بیبره بیا ببین چی کردم نظر فراموش نشه نظر سنجی هم شرکت کن راستی با تبادل لینک با وبلاگت پایم منو بلینک بگو باچی بلینکمت که حتما میلنکمت چون وبلاگ زیبای داری منتظرتم

<-CommentGAvator->
هاد______________ی در تاریخ : 1392/6/23/6 - - گفته است :
ساکت نیستم
لب هایم هم نسوخته است
تنها تمام ِ من تــاول زده از آشی که نخورده ام …
مممنون ابجی ...بازم منتظرم بیا..

<-CommentGAvator->
مرد همیشه آبی در تاریخ : 1392/6/23/6 - - گفته است :
قالبت هر روز قشنگ تر میشه ها این یکیو چند وقت بذار خیلی باحاله


<-CommentForm->